kädet, mukit

Apua ja tukea elämään

Diakonia on vierellä kulkemista. Kanssakulkijoita tarvitaan, kuuntelijaa ja tukea arjen keskellä ja varsinkin elämän haasteissa, suruissa ja käännekohdissa.  Seurakunnan työntekijän voit pyytää käymään kotona tai tavata toimistolla, tai jutella ihan vaikkapa vain puhelimessa.

Merijärven diakoniatyötä koskevissa asioissa tavoitat diakoniatyöntekijän Ruut Hirvilammin puhelimitse numerosta 044-7118 631.

Merijärven diakoniatyön asiakasasioissa voit olla yhteydessä diakoniatyöntekijä Ruut Hirvilammiin p. 044-7118631.

Yhteisvastuukeräykseen voit osallistua paikallisesti lahjoittamalla lipaskeräykseen tai tekemällä lahjoitus

Ylivieskan seurakunnan yhteisvastuukeräyksen MobilePay-lahjoitusnumeroon 20777.

Lahjoitettavaa

Tällä hetkellä diakoniatoimistolta löytyy jonkin verran lastenvaatteita.

kerho joka toinen maanantai klo 14 palvelutalolla, tervetuloa mukaan
Kahvihetki joka toinen maanantai klo 14 palvelutalolla, tule mukaan!

Diakoniatoimikunta

Merijärven kappeliseurakunnan diakoniatoimikunnan jäseniä ovat Saara Saukko(pj), Eeva Kalapudas, Kaija Prittinen ja Piia Saukko.