LAPSIKUORO JA KIRKKOKUORO SUVANNON KAPPELISSA
lapsikuoro ja kirkkokuoro Suvannon kappelissa

MUSIIKKITYÖ

Seurakunnan musiikkitoimintaan kuuluu jumalanpalvelusten sekä kirkollisten toimitusten ja eri tilaisuuksien musiikki. Musiikityö huolehtii rippikoulun musiikkiopetuksesta sekä kaikenikäisten musiikkikasvatuksesta. Järjestämme itse ja eri yhteistyötahojen kanssa konsertteja ja yhteislaulutilaisuuksia.

Musiikkityön tavoitteena on tarjota monipuolista ja kaikki ikäryhmät kattavaa toimintaa seurakunnassa. Musiikinharrastajat saavat mahdollisuuden osallistua jumalanpalveluksiin ja seurakunnan musiikkielämään. Voisitko sinäkin tuoda musiikin lahjasi seurakunnan iloksi?

Yhdessä laulaminen

Kuorolaulu tutkitusti edistää terveyttä, parantaa elämänlaatua ja jopa pidentää ikää. Kuoroharrastuksen parissa muodostat uusia ihmissuhteita, tunnet itsesi tarpeelliseksi ja saat oppimisen iloa ja onnistumisen kokemuksia. Yhdessä laulaminen auttaa myös tunteiden purkamisessa ja edistää aivojen ja hengityselimistön toimintaa. Tule rohkeasti mukaan kuorotoimintaamme!

Hae virsikirjasta

Virren numero