Gospelkuoro Riemu

Sana gospel on englantia ja tarkoittaa ilosanomaa. Kuoro on nimensä mukaisesti iloinen joukko nuorekkaita aikuisia. Kuoroon ovat tervetulleita kaikki rippikouluikäiset ja sitä vanhemmat laulajat.

Gospelkuoro Riemu on perustettu syksyllä 2016 rikastuttamaan Ylivieskan seurakunnan musiikkielämää. Riemun ohjelmisto koostuu hengellisestä rytmimusiikista, niin suomeksi kuin englanniksi laulettuna. Suomalaisten gospelyhtyeiden kappaleet sovitettuna kuorolle on Riemun erityisalaa. Tilanteista ja kappaleista riippuen kuoro laulaa sekä bändisäestyksellä, pianosäestyksellä että a cappella, eli ilman säestystä.

Gospelkuoro Riemu harjoittelee kanttori Teija Siirtolan johdolla keskiviikkoisin klo 18.30-20 Ylivieskan Pyhän Kolminaisuuden Kirkossa.