Tarjoilupaketit

Ryhmien esittelyvaraukset kirkkoon voit tehdä kirkkoherranvirastossa 1.6.-31.8. ma-to klo 9-12, pe suljettu, p. 08-439 5010. Esittelyvarauksen jälkeen voit halutessasi tehdä tällä lomakkeella tarjoiluvarauksen ryhmäsi esittelytilaisuuksiin seurakunnan ateriapalvelusta. Kahvilassa on myytävänä myös talkoot-tuotteita: kortteja, kirjoja, sukkia ym. ​​​​​​​Maksaa voit kortilla tai käteisellä. Kirjoita pakettikenttään ryhmäsi nimi, esittelyajankohta, henkilöiden ja erityisruokavalioiden määrä sekä varaajan sähköpostiosoite. Varaus tulee voimaan, kun se on keittiöltä varmistettu asiakkaalle sähköpostilla.

Tarjoilut tulee varata kahta viikkoa aikaisemmin

Lounas 8,50 €/ eläkeläiset, 10,50 €/ työikäiset ja opiskelijat. Lounas tarjolla maanantaista- torstaihin klo 10.30–13.00, perjantaisin klo 10.30-12.00
Kahvi ja suolapiirakka 6,00 €/ henkilö