Walk in -terapia

ti 16.4. klo 17.00

Kirkon morsiushuone

Ylivieskan seurakunnassa tarjotaan matalan kynnyksen Walk in -terapiaa mielen hyvinvoinnin tueksi 16-30-vuotiaille nuorille. Toiminta on maksutonta, anonyymiä ja ilman ajanvarausta toteutuvaa ammatillista keskusteluapua. Terapiaa on tarjolla tiistaisin klo 17-19 Ylivieskan kirkossa. Keskusteluapua tarjoavat koulutetut terapeutit ja pitkän linjan mielenterveyden ammattilaiset.

Ammatillista apua on tarjolla kaikkiin mieltä askarruttaviin, lyhyt- tai pitkäaikaisiin ajatusjumeihin, haastaviin elämäntilanteisiin, kouluun, opiskeluun, itsenäistymiseen, terveyteen, yksinäisyyteen, parisuhteeseen, kriiseihin tai mihin tahansa nuorta mietityttävään asiaan. Kenenkään uskonnollista taustaa ei kysytä tai ongelman kokoa, tärkeintä on vain halua auttaa ja kuunnella.

Lisätiedot:
Sanna Vähäkangas