Tutki uskoa

Pyhän Kolminaisuuden kirkon messuihin voi osallistua livestriimattuna lähetyksenä tästä linkistä. Tallenteet jäävät katsottaviksi seurakunnan YouTube-kanavalle kahdeksi viikoksi.

Alla olevista linkeistä pääset kuuntelemaan Ylivieskan ja Merijärven kirkon sekä Suvannon kappelin tilaisuudet suorina nettilähetyksinä.

Suvannon kappeli             Merijärven kirkko           Ylivieskan kirkko

Kaikkien Kalajoen rovastikunnan kirkkojen nettisoittimet löydät Tästä linkistä

Lisäksi löydät linkkejä vanhoihin tallenteisiimme, uskon elementteihin, virtuaali-Raamattuun, virsikirjaan ja kirkkovuoden keskeisimpiin juhlapyhiin.

Hyvyyden voiman uskolliseen suojaan olemme kaikki hiljaa kätketyt. (virsi 600 alku)

Kirkko on mukana ihmisten arjessa ja juhlassa. Lue lisää perhejuhlien ja pyhienLinkki avautuu uudessa välilehdessä merkityksestä.