Kauneimmat joululaulut-joulukalenteri 2020

1. luukku: kanttori Teija Siirtola ja nuorisotyönohjaaja-lähetyssihteeri Sanna Vähäkangas laulavat laulun Arkihuolesi kaikki heitä.

2. luukku: Teija Siirtola ja Sanna Vähäkangas laulavat laulun Tulkoon joulu.

3. luukku: Teija Siirtola ja Jaana Yrttiaho, laulu, esittävät kappaleen Joulu joka päivä

4. luukku:  Teija Siirtola ja Jaana Yrttiaho, laulu, esittävät laulun

5. luukku: Teija Siirtola, urut ja Tuomo Hirvi, viulu, esittävät laulun En etsi valtaa loistoa.

6. luukku: Teija Siirtola, urut, ja Tuomo Hirvi, viulu, esittävät laulun Joulun kellot.

7. luukku: Teija Siirtola ja Sanna Vähäkangas laulavat laulun Taivas sylissäni.

8. luukku: Teija Siirtola, piano ja Arja Löytynoja, laulu, esittävät kappaleen Ikiaikojen taa.

9. luukku: Seurakunnan lapsikuoro Eeva Korhosen johdolla esittää laulun Heinillä härkien kaukalon.

10. luukku: Teija ja Eeva sekä kappalainen Jukka esittävät kappaleen Jouluyö, juhlayö.

11. luukku: Seurakunnan lapsikuoro Eeva Korhosen johdolla esittää laulun Jouluilta.

12. luukku: Teija ja Eeva, kappalainen Jukka sekä nuorisotyönohjaajat Hanne, Marjo ja Sanna esittävät laulun Joulukirkkoon.

13. luukku: Gospelkuoro Riemu Teijan johdolla esittää kappaleen Jouluna he kaikki ovat täällä.

14. luukku: Arja Löytynoja, laulu ja Teija Siirtola, piano, esittävät kappaleen Tähti, tähdistä kirkkain.

15. luukku: Aarne Löytynoja, laulu ja Eeva Korhonen, urut, esittävät kappaleen Kun joulu on.

16. luukku: Arto Alasuutari ja Teija Siirtola esittävät laulun Varpunen jouluaamuna.

17. luukku: Tiinaliisa Typpö, sello, sekä Eeva Korhonen, urut, esittävät kappaleen Sylvian joululaulu.

18. luukku: Eeva Korhonen esittää uruilla kappaleen Enkeli taivaan.

19. luukku: Teija Siirtola ja Sanna Vähäkangas esittävät kappaleen Kilisee, kilisee kulkunen.

20. luukku: Seurakunnan lapsikuoro Eeva Korhosen johdolla esittää kappaleen Joulu saapuu jokaiselle.

21. luukku: Tuomo Hirvi, viulu, Eeva Korhonen, huilu ja Teija Siirtola, urut, esittävät kappaleen Nyt syttyy valot tuhannet.

22. luukku: Eeva Korhonen ja seurakunnan lapsikuoro esittävät kappaleen Pienikin valo pimeän poistaa.

23. luukku: Gospelkuoro Riemun lauluryhmä Teija Siirtolan johdolla esittää kappaleen Maa on niin kaunis.

24. luukku: Arto Alasuutari, laulu ja Teija Siirtola, piano, esittävät kappaleen Sydämeeni joulun teen ja toivottavat kaikille riemullista Vapahtajan syntymäjuhlaa!

25. luukku: Seurakunnan työntekijäjoukko laulaa kappaleen Joulupuu on rakennettu. Hiljennymme seimen ääreen ja toivomme jokaiselle iloa, valoa ja toivoa!

Kauneimpia joululauluja lauletaan tänä vuonna kotisohvalla

Koronatilanteen vuoksi myös kauneimmat joululaulut-yhteislaulutilaisuudet on jouduttu tänä joulun alla perumaan Ylivieskassa ja Merijärvellä. Sen sijaan avaamme tällä sivulla Kauneimmat joululaulut-joulukalenterin, jossa joka päivä avautuu uusi luukku ja uusi laulu tämän vuoden lauluvihkosta. Voit laulaa mukana kaikki 24 joululaulua jouluun mennessä. Oman lauluvihkosi voit hakea toimitalo Pietarin B-sisäänkäynnin luota.

Voit myös laulaa joululaulu-karaokea tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Koko Suomen Kauneimmat Joululaulut -tapahtuma lähetetään 13.12. klo 18 Suomen Lähetysseuran YouTube-kanavalla ja Facebook-sivuilla suoraan Kauneimpien Joululaulujen syntysijoilta, Suomen Lähetysseuran Lähetyskirkosta. Antti Vuoren 11-henkisen orkesterin solistina laulaa Camilla Bäckman, joka on viettänyt viime vuodet ulkomailla Cirque du Soleil’n solistina. Liity mukaan laulamaan!
Tilaisuutta voi katsoa tallenteena 6.1.2021 asti tästä linkistä.

Kauneimmat joululaulut kerää lahjoituksia Suomen Lähetysseuran kautta kehitysmaiden lasten hyväksi tejtävään työhön. Lahjoituksen voit tehdä tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.