Tervetuloa diakonian kerhoihin ja ryhmiin!

Olkkari-illat Toimitalo Pietarin Vitiksessä joka toinen maanantai klo 18. Yhteisiä iltoja eri-ikäisille käsitöiden ystäville.

Löytyn kyläkerho Törmälän leirikeskuksessa kerran kuussa klo 13-14.30.

Lisätiedot Millalta 044 7118 629

Kantokylän ja Tuomelan kyläkerho kerran kuussa tiistaina klo 13 Suvannon kappelilla, Renssulantie 12. Lisätiedot Satu Similä 044-7118 628 tai Jaana Tuomi 044-7118 627

Varttuneen väen kerho ja Lähetyspiiri kahden viikon välein torstaina klo 14 kirkon seurakuntasalissa.

Näkö- ja liikuntavammaisten kerho joka kolmas maanantai klo 13 toimitalo Pietarin Vitiksessä ( ovi B ), lisätiedot Satu Similä 044-7118 628

Ystävyyden kerho
(kehitysvammaistyö) klo 17-18.30 Toimitila Pietarissa, nuorisotila Vitiksessä ovi B (Terveystie 11).

Lisätietoja Millalta 044 7118 629.

Raamattupiiri joka toinen keskiviikko klo 18 toimitalo Pietari ovi C, kokoushuone Bäckman (Marja Määttä)
Raamattupiiri joka toinen torstai klo 18 toimitalo Pietari ovi D, kokoushuone Lydia (Pekka Lehto)

Sururyhmä
on läheisen kuoleman kohdanneelle omaiselle keskustelua ja vertaistukea tarjoava kokoontuminen. Ryhmän koko on 10-15 henkilöä. Seuraavan ryhmän alkamisesta  ( syyskaudella 2024 ) tiedotetaan tarkemmin kutsukirjeellä, kirkollisissa tiedoissa sekä seurakunnan kotisivulla.

Ryhmäkuva Ähtärin retkeltä, ihmisiä kolmessa rivissä istumassa

Seurakunnan vapaaehtoistoiminnassa on tarjolla ihmisen kokoisia tehtäviä

Vapaaehtoistoiminta tarjoaa mielekästä tekemistä, iloa, virkistystä ja mahdollisuuden auttaa. Vapaaehtoistoiminnassa jokainen teko on tärkeä ja siinä saa toimia tavallisen ihmisen tiedoin ja taidoin. Vapaaehtoistoiminta voi olla kertaluonteisia talkoo- ja auttamistehtäviä tai toimintaa, johon sitoudutaan pitempiaikaisesti. Tule mukaan toimimaan yhdessä!

Tehtäviä tarjolla

Erilaisia lapasia käsissä, kädet lattialla ympyrässä

johtava diakoniatyöntekijä
Terveystie 11