Toimitalo Pietari

08 439 5010

kirkkoherranvirasto avoinna talvikaudella ma-ti klo 9-15, ke klo 9-13, to klo 11-16, pe suljettu. Kesäkaudella 1.6.-31.8. ma-to klo 9-12, pe suljettu.

Toimitalo Pietarissa on kaunis hartaustila jossa voi pitää kasteita ja pieniä vihkitilaisuuksia. Kokoushuone Bäckmanissa voi järjestää pienimuotoisia kahvitilaisuuksia.

Entisen Heikkilän pappilan paikalle Terveystielle, Kalajoen rantaan, Ouluntien läheisyyteen, valmistui Toimitalo Pietari lokakuun alussa 2009. Siinä on toimitilat kaikille seurakunnan työaloille. Uuden toimitalon rakentaminen tuli ajankohtaiseksi, kun vanha toimitalo Pietari seurakuntakoti Marian vieressä jouduttiin purkamaan kosteusongelmien vuoksi kesällä 2008. Uudessa Pietarissa on kuusi osastoa. Sisäpihalta tultaessa oikealla on Pikkupietari, jossa on toimisto- ja toimintatilat lapsityölle. Toinen sisäänkäynti oikealta vie Nuorisotila Vitikseen, josta löytyvät tilat varhaisnuoriso- ja nuorisotyölle. Keskimmäisestä sisäänkäynnistä on kulku alakerran kirkkoherranvirastoon, pappien työhuoneisiin sekä kokoushuone Bäckmaniin. Yläkerrasta löytyy taloushallinnon, tiedotuksen, it-aluekeskuksen sekä kanttorien työpisteet ja kokoushuone Lagus. Vasemman puoleisin sisäänkäyti vie Perheasiain neuvottelukeskukseen ja sen oikealla puolella oleva ovi diakoniatyön tiloihin. Näiden osastojen yhteisenä tilana on kokoushuone Lydia.

Lastenhoitohuone Lastenhoitohuone
Myymälä Myymälä

ti 19.3. klo 17.00

LapsiArkki

LapsiArkki on lastenhoitoapua perheille Toimitalo Pietarissa. Toiminta on tarkoitettu 1-6-vuotiaille kävelemään oppineille lapsille. Ilmoittautumiset keskiviikosta perjantaihin klo 10 mennessä p.0447118640.
ke 20.3. klo 9.00

Perhekerho

Perhekerhot kokoontuvat Toimitalo Pietarissa keskiviikkoisin ja torstaisin klo 9-11.
Perhekerho on tarkoitettu pääasiassa alle kouluikäisille lapsille yhdessä vanhemman, isovanhemman, kummin tai jonkun muun turvallisen aikuisen kanssa.

Kahden tunnin aikana aluksi on mahdollisuus leikkiä ja jutustella ulkona leikkipihalla sekä sisällä kerhohuoneissa. Vietetään yhdessä hartaushetki, kahvituokio ja ohjattu leikki- tai askartelutuokio.
ke 20.3. klo 12.00

Ekavauvakerho

Ekavauvakerho Toimitalo Pietarissa keskiviikkoisin klo 12-13.30.
Kerho on tarkoitettu kaikille ensimmäisen lapsensa saaneille perheille, joiden lapsi on alle 1-vuotias.

Kerhon aikana ohjelmassa on vapaata leikkiä ja jutustelua, hartaushetki, kahvittelutuokio ja ohjattu leikkihetki. Joskus myös askartelua.
ke 20.3. klo 17.00

Varhaisnuorten kerhot

Alakouluikäisille tarkoitetut varhaisnuorten kerhot kokoontuvat kerran viikossa nuorisotila Vitiksessä toimitalo Pietarissa. Kerhot kestävät tunnista puoleentoista tuntiin. Kerhoihin on ennakkoilmoittautuminen. Kerhoissa tehdään kaikenlaista mukavaa koulutettujen kerhonohjaajien johdolla. Kerhojen aikana on paikalla täysikäinen iltavalvoja. Kerhoissa tärkeää on myös hiljentyä hartaudessa kristinuskon tärkeimpien aiheiden ääreen. Kaikki kerhot ovat ilmaisia.

Mahdollisia vapaita kerhopaikkoja voi kysellä nuorisotyönohjaaja Sannalta (0447118624 tai sanna.vahakangas@evl.fi)
ke 20.3. klo 18.00

Raamattupiiri

Tervetuloa!