Tervetuloa Merijärvelle

Merijärven seurakunta liittyi vuonna 2006 Ylivieskan seurakuntaan kappeliseurakunnaksi. Kappeliseurakunnassa toimii kappalaisen johtama kappelineuvosto. Kappelineuvoston yhtenä tärkeänä tehtävänä on kehittää kappeliseurakuntaa yhä toimivammaksi. Kappeliseurakunnassa on kappalaisen työtovereina suntio, keittiötyöntekijä, diakoniatyöntekijä ja kanttori. Näiden työntekijöiden yhteistiedot löytyvät kotisivultamme. Kappeliseurakunnan työntekijöiden lisäksi myös muut Ylivieskan seurakunnan työntekijät palvelevat myös Merijärvellä. Kaikkien työntekijöiden puolesta tahdon toivottaa sinut tervetulleeksi kappeliseurakunnan tilaisuuksiin! Eri työmuodoissa löytyy palvelutehtäviä myös seurakuntalaisille. Kotisivultamme löydät lapsityön, nuorisotyön, musiikkityön, diakoniatyön ja lähetystyön esittelyt. Kaikissa työmuodoissa, myös jumalanpalveluksissa, seurakuntalaiset ovat osallistumisen lisäksi tervetulleita myös palvelutehtäviin! Toimintamme lähtökohtana on logomme mukaisesti: Lähelle ihmistä - lähelle Jumalaa.

Pitopalvelu

Seurakunnan tiloja voi varata perhejuhlia varten. Tilat ja tarjoilut varataan Ulla Lehtolalta puhelin 044 7118636.

Hartaudet kerran kuussa Koivukodissa.

Kuuntele jumalanpalvelus Merijärven kirkosta sunnuntaisin klo 13

Merijärven kappeliseurakunnan Facebook-sivu

Yhteisvastuu 2024

Merijärven kappeliseurakunnan diakoniatyö