Messu Jukka Leppilammen musiikista

su 28.4. klo 10.00
Jukka-messu

Pyhän Kolminaisuuden kirkko
Osallistu paikan päällä tai verkossa
Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tapahtuma toistetaan ulkoisessa palvelussa

Jukka Leppilammelle tuli musiikista ammatti melko tasan 50 vuotta sitten tamperelaisessa Tabula Rasa -bändissä. Tarjouksia alkoi tulla isompiinkin ympyröihin, mutta uskoontulo ja uuden musiikillisen tilan löytyminen hengellisestä musiikista vei miehen omalle matkalleen.
Sillä matkalla on syntynyt Suomi-gospelin aarteita, joista toistakymmentä on valittu Pyhän Kolminaisuuden kirkossa 28.4. pidettävään messuun. Jukan kanssa messun musiikkia toteuttavat Jouko Kantola ja Taneli Hietala sekä avustaa Gospelkuoro Riemu Teija Siirtolan johdolla.
Lämpimästi tervetuloa messuun!

klo 10 Messu kirkossa, Eija Nivala, musiikki Jukka Leppilampi, Jouko Kantola ja Taneli Hietala, avustaa Gospelkuoro Riemu Teija Siirtolan johdolla, suntio Hannu Jussi-Pekka, pyhäkoulu, kuunneltavissa ja katsottavissa myös suorana osoitteessa ylivieskanseurakunta.fi/tutki_uskoa. Rippikouluryhmät 1 ja 5 osallistuvat
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Ylivieskan kirkon nettiradio Linkki avautuu uudessa välilehdessä