Ylivieskan seurakunta ja Merijärven kappeliseurakunta

s-posti: ylivieska.kirkkoherranvirasto@evl.fi

Merijärven seurakuntatoimisto

Vanhatie 20, 86220 Merijärvi, puhelin: 08-4395070

avoinna torstaisin klo 9-12, muina aikoina yhteys Ylivieskan kirkkoherranvirastoon.

Palaute

Palautteesi on meillä tärkeä. Kehitämme sivustoamme ja toimintaamme palautteen perusteella. Jos toivot vastausta, jätäthän yhteystietosi.

Emilia Haapakoski

vs. nuorisotyönohjaaja (31.05.2025 saakka)

Ylivieskan seurakunta

Terveystie 11
84100 Ylivieska

Kuka olet? Emilia, Ylivieskasta kotoisin. Olen 20-vuotias yhteisöpedagogiopiskelija Centrialta. Ylivieskan seurakunnassa nuorisotyönohjaajan viransijaisena olen aloittanut helmikuussa 2024.

Luonteenpiirteesi? Lempeä, sisukas ja ratkaisukeskeinen.

Keitä perheeseesi kuuluu? Avopuoliso, äiti, isä sekä iso- ja pikkuveli.

Mielimusiikkisi? Pop ja hiphop ovat olleet jo pitkään kovassa kuuntelussa. Omalta soittolistalta löytyy kuitenkin monesta genrestä kappaleita. Osa suosikeista yllättää jopa itsenikin.

Mitä harrastat? Leipomista ja käsitöitä vaihtelevalla menestyksellä sekä kuntosalilla käymistä.

Milloin olet onnellinen? Kun saan olla läheisten kanssa, ja silloin kun saan olla itselle mieleisten ja tärkeiden asioiden äärellä.

Mikä saa sinut ärtymään? Huono käytös ja sotkuinen koti.

Miten ja miksi olet päätynyt seurakuntaan töihin? Nuorempana olen ollut mukana isostoiminnassa ja tykkäsin siitä paljon. Ohjaajien ja muiden nuorten kanssa oli kiva työskennellä. Ajattelin, että tätä olisi varmasti mukava tehdä ihan oikeasti työkseen ja niinpä hain opiskelemaan yhteisöpedagogiksi.

Mistä pidät eniten työssäsi? Pidän siitä, että saan käyttää luovuutta ja nähdä siitä syntyneen työnjäljen. Saan kohdata töissä paljon ihmisiä, mahtavia nuoria ja työkavereita.

Mitä odotat seurakuntalaisilta ja työkavereilta? Yhteisiä hetkiä ja positiivista ilmapiiriä.

Minkä asioiden puolesta haluat tehdä töitä? Nuorten seurakuntayhteyden ja hyvinvoinnin puolesta.

Voimanlähteesi? Läheiset, auringonpaiste, kahvi ja hyvät unet.

Mitä odotat elämältä? Tasapainoista, onnellista arkea ja iloisia, yllättäviä hetkiä.

Unelmasi? Matkustelu hyvässä seurassa.

Emilia Haapakoski