Kotikirkon vapaaehtoistyö kutsuu

Kotikirkon vapaaehtoiset ryhmäkuvassa syksyllä 2023

Pyhän Kolminaisuuden kirkon vapaaehtoisten kesäkauden aloitusilta pidetään kirkossa tiistaina 7.5. klo 17. Ilta alkaa tarjoilulla kirkon seurakuntasali Mariassa ja jatkuu yhteisellä aloitus- ja suunnittelupalaverilla kirkossa, jossa sovitaan kirkon aukioloajat ja muut käytännön asiat. Aloitustilaisuuden jälkeen on viikkomessu kirkossa klo 18.30.

Kirkon vapaaehtoiset päivystävät kirkossa aukioloaikoina, kohtaavat kävijöitä, tarjoavat mahdollisuuden hiljentymiseen, pyörittävät tuotemyyntiä sekä esittelevät kirkon tiloja.

Toiminta jatkuu viimevuotisilla vapaaehtoisryhmillä, mutta uusia tarvitaan mukaan moneen ryhmään. Uudet vapaaehtoiset voivat ilmoittautua mukaan tiistain 7.5. vapaaehtoisillassa tai tällä ilmoittautumislomakkeella. Voit myös olla suoraan yhteydessä yhteyshenkilö Jussi Leppälään (yhteystiedot alla).

Lämpimästi tervetuloa aloitusiltaan ja antoisaan vapaaehtoistyöhön!

2024-04-29 14:51:42.0